CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091023

heee banyak sungguh plan nih

baru sahaja selesaikan kerja kerja rumah.
yg agak banyak tapi tak sebanyak semalamlah -_-"
saya seorang suri rumah yang rajin,
dan saya akan terus menjadi rajin
!!

hari ni mmg tak sempat nak sambung tido balek
emm sbb madet balek awal hari ni ... friday kan.. masak pun kena cepat ni.. orange juice dah setel awal awal pagi lagi jadi takde sibuk sangat.. haha sangat bagus kan.

eh ha nak tau tak saya n madet nak pergi jalan jalan makan angin 2 hari ni. campur monday jadi 3 harilah kan? eheheheee on saturday we all nak pergi shah alam lawat kawan madet yg baru lepas excident n sempat coma berapa hari macam tu lah haha jahat kan? but now he dah sedar. lepas tu nak tido kat area puchong or cheras sambil lawat kakak madet.

and sunday tu lepas jalan jalan nak balek terus pergi ipoh tido hotel 1 malam. saja saja terasa macam nak honeymoon kali kedua heee sukaaa sangat! tambah pulak monday tu madet amek cuti sbb nak hantar saya ke ppd kinta utara jadi boleh terus pergilah esoknya kan. saya pergi taklimat n madet boleh terus sambung tido besh beshhh :)



ahh bosannyaaa mahu start ke sekolah kembali.
sila bersedia fizikal n mental ye tuan puan.
takut ada kejutan elektrik pulak nanti.
okesekianterimakasihbabai.




ps. tak sabar mahu jalan jalan oh weeeee ;)
pps. terlalu banyak piccas terperap tak upload upload!


8 cheesecake jujah:

baby shine said...

aii jalan lg! everyweeks u all berjalan ye! im so jealous ok!

jujahxo. said...

release tensiOn itu PENTING haha!

cacen86 said...

jujah...ko ade nombo phone kak mas yg keje kt smk kelapa sawit tk?kawan aku yg posting cituh nk nombo die la

jujahxo. said...

ada.. aah aku tau. td kawan kO nama leya tu msg kt fb aku. aku da bg da :)

{ Miss Syahira } said...

datang shah alam roger-roger la.

jujahxo. said...

iA dear :)

nakiah said...

lepas ni, jujah jd housewife 1/2 masa jelah! ok lah tu..

jujahxo. said...

emm Okelah tu kan? dari lgsg tak jd haha