CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091022

OMG OMG OMG !!

OMG! rasa macam tak percaya senin depan dah kena lapor diri. bayangkan selama dekat 6 bulan saya duk bertapa kt umah ni setiap hari; tiba tiba kena masuk skol balek. bukan tak suka apatah lagi gembira; cuma rasa macam ada terkejut terkejut sikitlahhh.

rutin saya sepanjang duk kt umah;
bangun tido terus siapkan bekpas / mandi & solat & ngaji / lepas madet gi skol basuh & sidai & lipat baju / then kemas umah pe yg patut / surf tenet / baca majalah & paper / baring baring nk tido sambil tengok tb / masak tuk kesayangan / solat & lunch / petang pulak lepak lepak ngn kesayangan / solat / mandi & solat & ngaji / dinner / solat / surf tenet / tengok tb ngn kesayangan / tido

setiap hari saya buat benda yg sama kecualilah kalo saya kena gi klinik or kedai. saya sayangkan rutin saya sebelum sebelum ni even bukanlah besh sangat pun. tapi yang penting hari hari saya dapat tido ngan banyaknyaaa! ;b

saya sangat takut bila saya ngantuk kt skol. cane nak buat?? dahlah saya ni jenis senang sangat nak tertido bila ada bunyi bising. lagilah kalo ada bunyi suara orang cakap cakap or jerit jerit; alamat terlelaplah mata ini. huaaa :(

dan nampaknya lepas ni saya kena belajar masak waktu petang lepas balek skol. itu pun kalo dapat sesi pagilah. mudah mudahan..

dahlah. serabutlah cakap pasal ni. mata pun dah ngantuk benar dah ni. jumpa lagi esok!


//harap sangat sangat dapat skol yg kt belakang umah ni. senang.

10 cheesecake jujah:

Jeri said...

kalu setiap hari rutin same je bosan gak..

jujahxo. said...

betOl~! tp rutin sambung tidO tu yg paling sayang aku nk tggl babe

cacen86 said...

huhuhu...btol tu oja..aku ni kne ejas blk biological clock aku....kne tdo awal,bgn awal lak pasni...huhuhu

jujahxo. said...

SETUJU !!

baby shine said...

its ok jujah. kejap je tu. nnt dh msuk kerja, dh xde rs ssh dh =)

jujahxo. said...

oke my dear :)
thanx ek

cik syahira said...

assalamualaikum.

ja, wish me best of luck yer pagi ni. hurm.. nervous ok!

jujahxo. said...

salam sheera.

iA. sumenya akan Okela.
stay cute orait dear! ;)

nakiah said...

ape prsn bl kna tggl ur rutin everyday ni jujah?

jujahxo. said...

SEDIH. tp takpe, lepas ni tukar rutin baru plak hehehh