CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091116

27 weeks

oke, this week dah masuk 27 weeks. so maknanya next week sudah 28 weeks. ehh dah dekat 7 bulan lah kan?!! waaaah SUNGGUH tak percaya! si kecik jujah & madet dah semakin besar ye... hihiksss

orang kata; bila dah masuk 7 bulan ni kira tunggu hari je nak bersalin. betul eh?? i mmg tatau. tapi banyak orang cakap camtulah. emm nampak gayanya dlm masa beberapa hari lg, ummi & abi dapatlah tau jantina si kecik ni. yes yess yesss!! :))

sejak akhir akhir ni, si kecik sukaaa sangat aktif bila malam menjelang. pagi pagi tu takmo pulak dia aktif. diammm je. bila ummi aktif lagilah dia pasif. tapi peliknya bila ummi pasif dia nak pulak tunjuk lagak aktif sangat eh! lagi satu, bila ummi baring time tulah dia nak tunjuk kuat ye. kalo ummi tengah gagah ligat berjalan atau buat kerja, takde pulak dia nak aktif. haihhh :( betul betul buat ummi risaulah sayanggg..

tapi takpelah, asalkan si kecik ummi ni sehat & selamat, ummi dah cukup syukur dah. membesar dengan sehat ye sayanggg..


***wahwahwahhh!! waktu ni si kecik tengah tunjuk GARANGlahhh!***

6 cheesecake jujah:

cik syahira said...

kita kat johor ni.
hihi..
kamu balik roger k.
raya haji ni raya kat mana?

jujahxo. said...

ehh u da kt jOhor??
emm raya aji ni kt perak la sayang.. lpas 1hb br bleh balek jOhOr :(

u lama ke kt sane??

aLiSh said...

bila dpt tau jantina bila bila?

jujahxo. said...

nantiii. tunggu dekat nk masuk 8 bln nanti. bleh??

shidaucu said...

Kck tgh tunjuk GARANG sebab dia thu yg oja cite pasal dia. hee~

jujahxo. said...

emm tula pasal. dia ni paham je kalO kta ngumpat pasal dia.